Klub arrangementer

Vi arrangerer forskellige arrangementer. Nedenfor kan du læse om de typiske arrangementer vi har i klubben. Har du selv en idé til et arrangement, er du meget velkommen til at rette henvendelse til cykeludvalget eller lave et indlæg på vores facebookside.

Foredragsaftener

Der vil i løbet af året blive arrangeret flere spændende foredragsaftener i samarbejde med erfarne cykelfolk og ernæringseksperter.

Mekanikeraften

Vi vil et par gange i årets løb indbyde til en ”mekanikeraften” hvor vi mødes hos Schaufuss cykler og får et minikursus i cykel reparation. Her vil der samme aften også være mulighed for at handle til superpriser på udvalgte produktgrupper og mærker.

Ture inden- og udenlands

Vi arrangerer typisk én udlandstur i sæsonen. Vi har bl.a. været i Italien, på Mallorca og i Alicante. Herudover arrangeres der også fælles ture til nogle udvalgte motionsløb i Danmark.

Kalender cykling