Bestyrelsen i SSIF – Aktiv om Dagen

SSIF – Aktiv om Dagen har sin egne bestyrelse, der består af:

AeldreidraetOm SSIF – Aktiv om Dagen

Foreningen blev stiftet i 2007 som en selvstændig afdeling af Sejs Svejbæk Idrætsforening. Afdelingen har over 170 medlemmer som alle er 60 år +.

Der tilbydes følgende aktiviteter:

Badminton, minitennis, kortspil, traveture, motionscykling, fællessang, kvindefodbold-fitness, mad for mænd, indoor cykling, vinterbadning og sauna, læsegrupper og håndarbejdscafé.

Videre arrangeres der foredrag, fællesspisning og koncerter samt virksomhedsbesøg.

Se under aktiviteter til venstre for at få mere at vide.

Kontingent:

Der opkræves en grundkontingent til idrætsforeningen, der dækker foreningens del af fællesudgifterne. Derudover opkræves kontingent til hver enkelt aktivitet.

Ved henvendelse til de enkelte kontaktpersoner eller til bestyrelsen kan du få yderligere oplysninger.

Se under TILMELDING hvad de enkelte aktiviteter koster for en sæson og her betales der med Dankort.
Der kan også overføres til Jyske Bank konto.nr.: 7170 1084455 – husk aktivitet, navn, adresse og fødselsdato.