Motionsbadminton

Hvis man gerne vil spille motionsbadminton, lejer man en banetime eller to. Der kan selvfølgelig både spilles single og double.

Ønsker du at spiller kontakt regnskab@sejssvejbaek-if.dk.

Der er 4 baner i Klubhushallen hvor alt motionbadminton afvikles.

Tilmelding / Holdoversigt

Man skal have en profil for at tilmelde sig til badminton. Og det gælder også de andre sportsgrene under SSIF. Dvs. man skal 1 gang have oprettet sig og så gælder det til alle idrætsgrene under SSIF. Er man i tvivl kan man bare prøve at tilmelde sig det hold man ønsker med sin E-mail eller mobil. Har man glemt password – trykker man på “Glemt adgangskode”. Så bliver der sendt en ny kode.

Opret profil

Nyt medlem? Har du ikke tidligere været tilmeldt en aktivitet i foreningen, skal du klikke på knappen “Tilmeld” nedenfor og få tilsendt adgangskode, der skal bruges for at tilmelde.

Nedenfor tilmelder man sig ved at klikke på den årgang/alder man tilhører og følger anvisningerne.

NYT – der kan nu også betales med MobilePay i tilmeldingsproceduren.

Kalender for badminton

Haller

Vi spiller i 2 haller. Vores egen “Klubhushallen” en mindre men hyggelig og moderne hal med 4 baner, som er beliggende på Julsøvej 126 i Sejs. Klubhushallen er sammenbygget med idrætsforeningens klubhus med lækre faciliteter og et godt og billigt cafeteria.

Derudover spiller vi i “Skolehallen” som er Sejs Skoles hal, beliggende ca. 100 meter fra Klubhuset. Skolehallen har 6 baner.