Udlejning, faciliteter og priser

Faciliteter

Multihuset er indrettet med 2 sale.
Store sal er med plads til 120 personer ved borde. Derudover er der plads til musik og danseplads.
Lille sal er med plads til 40 personer – samlet er det plads til 170 personer.
I begge sale er der alt, hvad der er brug for med hensyn til at afholde en fest med undtagelse af musikanlæg og duge.
Der er kraftstik i begge sale. (Ved brug af kraftstik forbeholder udlejer sig ret til at afregne strøm for den del, der omhandler brug af el fra kraftstik.)

Der er 2 køkkener, hvor køkkenet til den store sal er så stort, at der nemt kan laves mad til 120 personer. Køkkenet til den lille sal er mest beregnet på anretning og opvarmning af medbragt mad.
Der er fælles opvaskerum med industriopvasker.
Der er opstillet en opvaskemaskine i det lille køkken, hvis man vil vaske op særskilt, når der 2 fester.

Der er indkøbt både firkantede og runde borde. De runde borde er 160 cm i diameter og de firkantede er 80 x 180 cm. Det giver mulighed for sammensætning med de runde til ovale borde med plads til 12 – 16  personer. Stolene er polstrede på sæde og i ryg. Du skal selv medbringe duge og musik. I den lille sal er der fast 60 stole samt 8 borde à 80 x 180 cm. Ved udlejninger i begge sale er de runde borde forbeholdt den store sal.

Du kan gennem Klubhusforpagteren leje fadølsanlæg.

Udlejning

For udlejning af salene i Multihuset, bedes De sende en forespørgsel til cafeen@sejssvejbaek-multihus.dk.

Se evt. sejssvejbaek-if.dk/booking

OBS! Klubhushallen lejes IKKE ud til private arrangementer.

Vi vil hurtigst muligt vende tilbage omkring ledighed, og muligheder, samt vedrørende lejebetingelser.

Der bliver tilsendt kontrakt med Multihusets kontonummer, samt betalingsbetingelser. Ved bekræftelse af kontrakt betales lejegebyr.

Leje af Multihuset er, som udgangspunkt, altid fra kl. 11.00 den pågældende dag, til kl. 10.00 den efterfølgende dag. Såfremt det tillader sig i Multihusets planlægning, er der mulighed for at kunne få salen/salene før tid, samt forlængede afleveringsvilkår.

Særlige vilkår gælder i forbindelse med visse typer af fester.

Inkluderet i prisen er slutrengøring jf. kontrakt.

Priser på udlejning

Lejepris pr. september 2012.
Store sal: 3.000 kr.
Lille sal: 2.300 kr.
Begge sale: 4.500,- kr.

Du står selv for det hele, dog ikke slutrengøring.

Tilllægspakker:
Sovesal/aflastningsrum    kr. 400,-

Du kan gennem klubhusbestyreren leje fadølsanlæg m.m. ligesom vi gerne leverer maden til dit arrangement.

Kontakt foregår på mail eller via telefon (såfremt telefonen ikke svares, anbefaler vi at lægge en besked, så ringer vi tilbage hurtigst muligt).

Se kontaktoplysninger i kolonnen til højre.

Af hensyn til klubhusbestyrerens arbejdstid beder vi om, at kontakt sker inden for klubhusets normale åbningstid for fremvisninger og afhentning af nøgle.

Multihuset
Julsøvej 126
8600 Silkeborg

Tlf: 28683040

Mail:
cafeen@sejssvejbaek-multihus.dk

Man-fre åbnes 8.30

Caféen har ikke faste lukketider. Der holdes åbent i det omfang aktiviteterne i huset kræver det.

I weekender og ved arrangementer kun åben efter aftale